Friday, March 10, 2006

Jihaaaaaa!

Eventjes een vreugde uitroep. Mijn tweede stage zit er officieel op (onofficieel heb ik nog het één en ander in orde te maken). Maar bon, het was een leerrijke week:d

Bedankt Nele, Nordin, Camille, Quinten, Florence, Marnik, Nathalie, Stef, Xantias, Justine, Pieter, Simon, Tineke, Robbie, Gert-Jan, Marco, Michiel, Rani, Celine, Anita en juf Hilde. (en veel beterschap aan Robin, die ik niet gezien heb).

Wiiiiiiiiiiii: niets geeft zo'n voldoening dan te zien dat de kindjes echt niet graag hebben dat je weg gaat:) En natuurlijk ook als de juf zegt van: over je praktijk zou ik me geen zorgen maken:d

Ik ga ze in elk geval missen. Dit was tot nu toe de leukste stage. Veel stress ervoor, en 's avonds bij het voorbereiden. Maar het les geven zelf gaf veel meer voldoening en was gewoon veel ontspannender dan de stage hiervoor.

No comments: