Monday, May 15, 2006

Make me a book and write me away from here

Er zijn zo van die dagen dat je echt over alles nadenkt. Of liever gezegd piekert.
Vandaag blijkt zo een dag te zijn.

Je denkt over de stomste dingen na en alles wat de mensen zeggen, neem je plots heel persoonlijk op.
Ik ben van kwaad naar triest gegaan vandaag... Soms heb ik zo veel moeite om te relativeren.

Eergisteren had ik The sisterhood of the travelingpants gehuurd... geweend dat ik heb... ongelofelijk. Het moest er allemaal eens uit denk ik, en het lot wou nu dat ik een heel emotionele film had gekozen.



Maar vandaag was het eerder: 'ik ben zoooo woedend' -dag. Alles gaat gewoon verkeerd, wat je ook doet.

Je begint ook over alles na te denken: vroeger en nu. Teleurstelling, spijt, verdriet, maar ergens denk ik ook wel aan de toffe momenten... hoe vlug iets kan omslaan.
Hoe moeilijk het leven is.
Hoeveel ik nog te leren heb.
Hoe weinig levenservaring ik heb.

Ik wil zoveel dingen doen, maar ik weet niet wat. Hoe idioot klinkt dit niet... ik weet niet wat ik met mijn leven wil doen.

Ergens weet ik wel wat ik wil, ik weet alleen nog niet hoe ik het moet uitvoeren:

moe zijn, maar voldaan.
Happy and peaceful.

No comments: