Thursday, July 07, 2005

jippie ja jee

wel, na twee jaar vruchteloos studeren ben ik dit jaar eindelijk eens geslaagd:-) En dan nog in eerste zit ook, khad het totaal niet verwacht maar ik ben natuurlijk wel heel blij.

Alleen jammer dat een paar van mijn vrienden er niet door zijn:( Maar ik hoop dat alles lukt in tweede zit:-)

Verder vertrek ik zondag voor vijf dagen naar Trier. Heerlijk genieten van de vakantie. Ik hoop in elk geval dat het wat leuk wordt!!

Ik heb de afgelopen week in de voormiddag samen met een heel goede vriending een tenniskamp gegeven. Het is tof om weer samen met kinderen iets te doen, maar tegelijk heb ik toch wel het gevoel dat ik nogal wat in de weg loop. Mijn tennis is namelijk alles behalve goed te noemen. Maar ik probeer de kinderen wat bezig te houden en hou alles rustig... voor zover dat lukt natuurlijk...
nu heel moe en hopelijk heb ik strakjes mijn dvd van Bride and Prejudice, waar ik al een hele tijd naar uitkijk:-)

No comments: