Thursday, May 26, 2005

Verwachtingen...

hmmm, ja ik geef het toe, ik ben teleurgesteld.
Ik keek er gewoon naar uit! Ook al begrijp ik perfect waarom ons reisje naar de Ardennen niet doorgaat, toch ben ik verdrietig. Van heel blij en vol spanning naar verdrietig en dat in amper een uurtje. Het was gewoon een fantastisch idee om samen met diegene van wie je houdt op reis te gaan.
Mijn blok is begonnen, dus goed nieuws is altijd meer dan welkom, maar als het dan niet zo'n goed nieuws is, dan tja... ik ben waarschijnlijk gewoon nogal moeilijk dan, I admit!

Nu heb ik tegen mijzelf al 100 keer gezegd van: trek het je niet aan, jullie krijgen nog zoveel kansen om samen iets te doen, toch kan ik het niet goed van me afzetten. Verwachtingen zijn voor niets goed, toch niet in mijn geval;-)

Ach ja, ik heb Trier nog altijd, dat mistens zoveel betekent:-) So I musn't be sad... the world is a beautiful place and we have all the time of the world...

Silly me...

No comments: