Monday, July 18, 2005

Trier





De voorbije week heb ik doorgebracht in Trier, met mijn vier beste vrienden. Een toffe, soms wat vermoeiende;-), vakantie. Maar ik heb ervan genoten. Het feit dat ik helemaal tot aan het Mariabeeld op de foto hieronder geklommen (lees: gewoon gestapt) ben, vind ik al een prestatie voor mezelf! Ik ben tenslotten geen grote wandelaar en het was nu niet onmiddellijk de makkelijkste tocht die ik ooit gemaakt.


Trier is een prachtige stad, met veel Romeinse overblijfselen: termen, termen en nog eens termen om mee te beginnen:-) Toch blijven ze indrukwekkend, net zoals de Dom... om stil van te worden.

Trier een vreemde stad met ruines, ijs, rare obers en mooie natuur...

Voor een deftig verslag, gelieve één van mijn vrienden lastig te vallen... Ik voel mij op dit moment te saai en moe om alles eens deftig uit de doeken te doen... *geeuw*

No comments: