Monday, September 26, 2005

ochtendgymnastiek

De wekkerradio springt aan... draai, duik, ...

spurt, spring, auto in, auto uit, trein in, trein uit...


Mivb, tec en taxi vakkundig ontwijken, slalommen tussen mensen, springen over de plassen, rennen door het rode licht, uitgeput neerploffen aan de plantenbakken...

De eerste schooldag:-)

Om acht uur kwam ik dus al uitgeput in school aan, en de dag was nog niet eens begonnen. Mijn ochtendritme was weer ver te zoeken, na bijna drie maand van lang slapen en onnoemelijk lui zijn, mag ik nu iedere dag terug om 06.00 uit mijn bedje kruipen... en ja dat is letterlijk kruipen... er is altijd trouwens wel een uitvlucht om nog even te blijven liggen: tis net zo lekker warm, ik droom net zo goed, oh leuk liedje op de radio of gewoon simpelwel: ik heb nog tijd genoeg.

Nu de BAMA veranderingen zijn doorgevoerd, is alles echt véééél beter hoor... Steeds lesblokken van minstens twee uur, drie kwartier pauze waarbij niemand nog in de refter kan aangezien iedereen op hetzelfde moment pauze heeft, drie uur naar hetzelfde gezaag luisteren en nee, we stoppen geen kwartier vroeger, stel je dat voor zeg, dat staat niet op de lessenrooster!!
Dit alles leidt ertoe dat ik nu om 20.12 echt wel veel zin heb om te gaan slapen... wat ben ik toch een saai mens:-)

No comments: