Wednesday, January 14, 2009

De herinnering aan een vage droom die meer dan ooit wakker is

Ik heb proberen rijmen en dichten...
maar ik kan het niet anders stellen:

ik mis mijn vriendje, nu niet langer mijn vriendje.
Ik mis hem, ik mis het samen zijn met iemand, ik mis de aandacht, ik mis... Misschien mis ik het verkeerde!

Ik wil tot over mijn over mijn oren nog eens verliefd worden op iemand die hetzelfde voor mij voelt. Ik wil het midden van de belangstelling zijn, ik wil iemands doen en laten zijn, ik wil eens op de eerste plaats komen, ik wil mij geen zorgen moeten maken, ik wil niet paniekeren, ik wil evenwicht en rust, zalig genieten, ruzie maken en het terug goed maken...

Ik wil enkel nog de perfectie, die nooit te bereiken is... Ik verdien enige vorm van perfectie voor één keer...

Misschien heb ik mijn kans gewoon gehad.
En stiekem weet ik misschien wel dat het beter is om nooit meer iemand te hebben!

No comments: