Monday, April 03, 2006

gezocht: vitamintjes

"U bent oververmoeid en heeft nog maar weinig weerstand, vandaar dat u weer een keelontsteking hebt", zei de dokter...

tja zover was ik nu ook wel al:)
Jammer dat ik niets aan die vermoeidheid kan doen. Toen ik thuiskwam van de dokter ben ik mijn kamer beginnen opruimen, straks moet ik mijn stagespullen rangschikken, naar de bank en naar de bib. Morgen moet ik vroeg op om naar de mediatheek in Brussel te gaan...
woensdagavond feestje, donderdagmiddag naar Halle, vrijdagavond filmavond... en tussendoor werken voor de stage... :(

pfffff, ik weet dat ik niet meer zou mogen weggaan omdat ik het al zo druk heb. Maar als ik mijn vrienden niet meer zie, wat moet ik dan nog doen?
Soms moet ik mijzelf verplichten om uit te gaan. Gisteren had ik koorts, maar ik ben toch meegeweest. Anders heb ik gewoon geen sociaal leven meer...

Ach ja, ach ja... We maken er het beste van:)

No comments: